Webinar ‘Klimaatverandering in alle managementsysteemnormen’

Op 29 februari 2024 publiceert ISO amendementen voor alle managementsysteemnormen waardoor klimaatverandering een verplicht aandachtspunt wordt in de contextanalyse. Dit is een uitvloeisel van de door ISO ondertekende London Declaration waarmee zij zich committeert om via internationale normen bij te dragen aan tegengaan van en aanpassen aan de gevolgen van klimaatverandering. Deze amendementen gaan gelden voor bekende en breed gebruikte normen als ISO 9001, ISO 14001, ISO 27001, enz. Organisaties die deze normen toepassen, zullen dan moeten nagaan of klimaatverandering een ‘issue’ is dat impact heeft op de doelstellingen van hun managementsysteem en of zij daarop actie moeten ondernemen.

De amendementen zullen bij publicatie direct geldend zijn. Dit levert veel vragen op:
– Wat houdt de verandering in?
– Wat betekent dit voor mijn managementsysteem?
– Wanneer en hoe moet ik hier rekening mee houden?
– Wat betekent dit voor mijn certificaat?
– Moet ik een nieuwe norm kopen?

In een webinar op 4 maart 2024 van 15.00 – 16.00 uur gaat NEN in op deze vragen en krijgt u de mogelijkheid uw vragen hierover voor te leggen.
Er zijn geen kosten verbonden voor deelname aan dit webinar.

Bureau Lagro zal ook aanwezig zijn bij dit webinar en de informatie delen met onze klanten.

Registeren kan hier.

Kwaliteit, daar gaan wij voor!

Wij zijn trots en blij dat we wederom met vlag en wimpel (zonder afwijkingen) door de controle-audit ISO9001:2015 zijn gekomen.

Bureau Lagro kan jouw zorgorganisatie ook ondersteunen bij het opzetten, implementeren en/of onderhouden van kwaliteitssystemen (HKZ en ISO9001:2015).
We doen dit vanuit de eigen regie van de zorgaanbieder waarbij we het belangrijk vinden dat het kwaliteitssysteem ondersteunend moet zijn aan de zorgaanbieder.

Nieuwe directeur Bureau Lagro per 1 december 2023

Aankondiging

Mijn sabbatical was een jaar van bijkomen van alles wat ik deed in de jaren daarvoor: Bureau Lagro, Zorgkracht 12, het JENN, het Expertteam Groningen, de Beweging van Nul en de perikelen rondom de Regiovisie. Het was een jaar met veel tijd voor mijn kinderen. Het was ook een jaar van aardbevingsschade en een rigoureuze opruimactie. Bovenal was het een jaar van ‘terug naar mezelf’. Mij werd snel helder dat ik niet meer ging doen wat ik allemaal deed. Geen lange werkdagen meer waarin de waan van de dag regeert, met honderd ballen in de lucht en altijd een schuldgevoel over te weinig tijd voor kinderen, medewerkers en klanten.

Ondertussen ben ik voor de tweede keer gestart met de opleiding Familieopstellingen. In 2018 volgde ik deze vooral vanuit een behoefte aan persoonlijke ontwikkeling. Ondertussen heb ik de kracht van opstellingen bij mezelf en bij anderen vele malen ervaren. Het is een cadeautje om anderen te begeleiden om meer inzicht te krijgen in hun familiesysteem.

Nog steeds gaat mijn eeuwige dankbaarheid uit naar kapitein Alex Visser die het schip Bureau Lagro op koers hield en verder bracht, met Reg Mulder, Tanka Weijer, Miranda Badenbroek, Thea Rozeboom en Natasja Kranenborg als stoere en betrokken bemanningsleden aan zijn zijde.

En verder? Zoals ik zo vaak zeg: “De antwoorden komen vanzelf”. Ik ben en blijf een onverbeterlijke jeugdzorgveranderaar. Ik ga daarom dát weer doen waar ik blij van word: mijn netwerk, kennis en expertise inzetten om passende oplossingen te vinden voor jeugdigen die tussen wal en schip dreigen te raken. Vanaf 1 december ga ik het Expertteam in Groningen ondersteunen als zorgadviseur. Parttime, want de balans tussen werk en privé is mij heilig. Daarnaast ben ik weer betrokken bij het JENN als expert kleinschalige zorg.

Alex heb ik gevraagd of hij het stokje officieel van mij over wil nemen. Hij heeft volmondig ‘Ja’ gezegd en ziet deze kans als een nieuwe uitdaging. Met bijzonder veel genoegen kondig ik aan dat Alex Visser vanaf 1 december 2023 de positie van directeur van Bureau Lagro inneemt. Hoewel onze persoonlijkheden verschillen, kan ik me geen betere ‘man for the job’ indenken. De komende weken besteden we aan overdracht en een aantal open eindjes. Dat wil zeggen, het minimaal aantal zaken dat nog op mijn bord ligt, want Alex hád zo goed als alles al overgenomen.

En ik? Ik blijf me inzetten voor de cliënt, in een zorglandschap waar nog de nodige uitdagingen liggen en waar vertrouwen en netwerksamenwerking wat mij betreft de sleutelwoorden zijn.
Boven alles heb ik het volste vertrouwen dat de koers en kwaliteit van de dienstverlening van Bureau Lagro met Alex en zijn bemanningsleden gewaarborgd blijft. Ik ben trots op het topteam dat er staat. Ik ben ervan overtuigd dat zij in staat zijn om ‘mijn’ schip na bijna 12 jaar nóg verder te brengen.

Voor de klanten van Bureau Lagro volgt nog een uitnodiging voor een ‘afscheidsborrel’ in het nieuwe jaar.

Hartelijke groet,

Andrea Lagro

mobiel: 06-25513851
kantoor: 050-2112411

Bezoekadres: Leonard Springerlaan 35, Groningen (MyOfficeStadspark)
Postadres: Molenstraat 11, 9921 PE, Stedum
Website: www.bureaulagro.nl

E-mail algemeen: info@bureaulagro.nl
Informatie over scholingen: scholing@bureaulagro.nl of ga naar onze website

Eigen Kracht Centrale

De stichting Eigen Kracht Centrale ondersteunt in heel Nederland organisaties en overheden bij het werken vanuit vragen van burgers. Het werk van de stichting startte in 2000 vanuit stichting Op Kleine Schaal, waarna in 2002 een zelfstandige stichting werd opgericht. De Eigen Kracht Centrale is onderdeel van een wereldwijd netwerk van organisaties en onderzoekers.

De Eigen Kracht Centrale is opgericht om de reflex van de samenleving te veranderen. Van helpen, interveniëren, trajecten of oplossingen bedenken voor of aan burgers, naar de reflex dat burgers eerst aan zet zijn.

Dilemma van de eerste contactpersoon

“Ons systeem past nog niet bij hoe we willen werken,” vertelt een medewerker in de ouderenzorg. “Daardoor blijft het lastig om het in onze hoofden te krijgen en daar te houden. We willen graag meer aandacht besteden aan netwerken, maar de tijd ontbreekt. Als iemand zegt niemand te hebben, gaan we weer over tot de orde van de dag. Wat betekent dat wij alles gaan regelen. Daar heb ik eigenlijk ook geen tijd voor, maar het is wat ik gewend ben. Wat wel in ons systeem zit, is contact met de eerste contactpersoon, dat is vaak ook de mantelzorger.”

Verdelen
“Wat ik merk, is dat we daardoor die ene contactpersoon extra belasten. Ik kwam daar bijvoorbeeld achter toen we vorig jaar een lentefeest organiseerden. Ik belde de eerste contactpersoon van een bewoner om te vragen of zij wilde komen. Het werd stil aan de andere kant van de lijn en toen ik doorvroeg, moest ze huilen. Ze kon dat er niet bij hebben. Ik realiseerde me dat ik geen andere contactpersonen had. Daar hebben we, samen met Eigen Kracht, over nagedacht. Toen de eerste contactpersoon langskwam, ben ik met haar en haar moeder het gesprek aangegaan over hun netwerk en wie nog meer zouden kunnen meedenken. Twee weken erna hebben we op vrijdagochtend een klein kringetje bij elkaar gebracht, die de taken verdeelden. Twee kleinkinderen zeiden later: ‘We doen dit voor oma, maar zeker ook voor onze moeder’.”

Elkaar helpen 
“Daarna zijn we gaan nadenken hoe we ons systeem passender maken. We proberen nu te starten met een welkomstgesprek, waar al een bredere kring bij is. We houden vaker familiebijeenkomsten en nodigen voortaan bewust meer mensen uit dan alleen de eerste contactpersoon of de kinderen en schrijven ‘iedereen die belangrijk voor u is, is welkom’. Op die avonden leren families elkaar beter kennen en daardoor wordt het vanzelfsprekender dat ze elkaar vragen als er iets is en ondersteunen. Dat is nodig, want de netwerken die hier nu komen zijn vaak kwetsbaar. Dan helpt het als wij hun kring groter maken. We merken dat de betrokkenen elkaar gaan helpen én ons. Dat is fijn voor de bewoners, voor de netwerken en het verlicht onze werkdruk.”

tekst: Hedda van Lieshout

Regelmatig een inspirerend voorbeeld van Eigen Kracht in uw mailbox? Abonneer u dan op onze nieuwsbrief, hieronder kunt u zich aanmelden.

Eigen Kracht Centrale

 

Inspiratiesessie 15 juni 2023 Bureau Lagro

Op donderdag 15 juni organiseren we weer een netwerkmiddag speciaal voor onze klanten. Een middag om elkaar te ontmoeten en verbinding te maken. Te praten over het werk en alles wat daarbij komt kijken. Leren van elkaars expertise. Mooie verhalen uitwisselen, successen delen en samen oplossingen vinden voor gedeelde problemen. Het programma begint om 13.00 uur met een inloop. We hebben twee zeer interessante sprekers en daarnaast is er ruim de tijd om met elkaar in gesprek te zijn. We sluiten af met een borrel.

Details over de sprekers en onderwerpen volgen nog.

Klanten van Bureau Lagro kunnen zich hier aanmelden tot 1 juni.

Zorgkracht 12 is maximale zorgkracht!

Na de informatiebijeenkomst van de tien Groninger gemeenten, de verkennende & verdiepende sessies van de gemeente Groningen, de gevoerde gesprekken met het Dagelijks Bestuur PG&Z, waaruit blijkt dat het ‘hybridemodel’ toch echt een politieke werkelijkheid is waar zorgaanbieders mee te dealen hebben, het haalbaarheidsonderzoek naar een TJG in Groningen, de sessies met de VNG over het organiseren van vrijgevestigden, de Friese en de landelijke bewegingen, slaan ruim twintig zorgaanbieders de handen ineen.

Deze week richten wij met hen een coöperatie op onder de naam Zorgkracht 12, de noordelijke zorgcoöperatie. Tezamen bieden deze door de RIGG reeds gecontracteerde aanbieders vanaf 1 januari 2022 een integraal en kwalitatief hoogwaardig aanbod aan (basis- en specialistische begeleiding, dagbesteding, behandeling en wonen).

Windkracht 12 is maximale windkracht.
Zorgkracht 12 is maximale zorgkracht.

Meer nieuws medio oktober op www.zorgkracht12.nl! #krachtenbundelen #integraal #samenwerken #samensterk #innovatie #jeugdzorg (in eerste instantie).

De kracht van kleinschalige zorg: ‘We bieden samen maatwerk.’

Weer een fijn voorbeeld van de kracht van kleinschalige zorg. Over samenwerking, maatwerk en korte lijnen. Over persoonlijk, dichtbij en behandeling aan huis. Over korte lijnen, continuïteit en het combineren van kennis en kunde. Efficiënt èn effectief. Dit alles in het belang van de jeugdige (en de portemonnee van gemeenten). Met dank aan Monika Hogenberg en Ria Meijer.

“We bieden samen maatwerk en precies dat wat de kinderen nodig hebben”

 

Adviseur gezocht (herhaalde oproep)

Overtuigd van de kracht van kleinschalige zorg, ondersteunt Bureau Lagro een honderdtal professionele kleinschalige zorgaanbieders in Noord Nederland, variërend van ambulante begeleiding t/m kleinschalige wooninitiatieven. Onze klanten leveren zorg met name binnen de Jeugdwet en de Wmo, maar ook vanuit de Wlz. We ondersteunen bij het opzetten, implementeren (en doorontwikkelen) van kwaliteitssystemen, in de voorbereiding op certificeringstrajecten (HKZ of ISO) en bij aanbestedingsprocedures. Daarnaast ontzorgen we aanbieders bij het daaruit voortkomende berichtenverkeer tussen gemeenten, zorgkantoren en zorgaanbieders.

Dit alles doen wij vanuit onze inmiddels vastgeroeste missie om de kleinschalige zorg op de kaart te zetten en te houden in een nog immer veranderend zorglandschap.

Bureau Lagro is per direct op zoek naar een zelfstandige, enthousiaste, gedreven, ondernemende en scherpzinnige adviseur, ter uitbreiding van ons team. Bij deze vacature gaat het om een functie van 24 uur (32 uur is bespreekbaar). Een nieuwe collega heeft wat ons betreft de volgende eigenschappen:

  • Je hebt feeling met de kleinschalige zorg en je onderschrijft onze missie.
  • Je bent in staat om zelfstandig te werken en pleegt overleg waar nodig.
  • Je bent proactief en communicatief (zowel mondeling als schriftelijk) vaardig, je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord én geschrift.
  • Je hebt analytische vaardigheden en je hebt een helicopterview zonder dat je de details uit het oog verliest.
  • Je hebt overtuigingskracht, je bent integer, je zegt wat je doet en je doet wat je zegt.
  • Je hebt een gezonde dosis daadkracht en bent flexibel. Wij bieden diezelfde flexibiliteit.

Verder is de klik tussen jou en ons team cruciaal.

Als adviseur heb je een afgeronde Hbo-opleiding of aantoonbaar Hbo werk- en denkniveau. (Eerdere) ervaring in of met de zorg is een absolute must. Hierdoor kan je je verplaatsen in de zorgaanbieder en ken je de praktische kant van het werk. Je weet waar knelpunten kunnen liggen op het gebied van uitvoering van de zorg. Uiteraard ben je op de hoogte van wet- en regelgeving. Door kennis en kunde creëer je draagvlak als je adviezen uitbrengt.

Wat ga je doen?

Je adviseert kleinschalige zorgaanbieders in Noord-Nederland in het implementeren van een kwaliteitssysteem (van beleid en organisatie tot primaire en ondersteunende processen). Dit betreft over het algemeen HKZ Kleine Organisaties, HKZ Zorg en Welzijn, ISO 9001:2015 en NEN-EN-15224, of ons eigen Kwaliteitssysteem Kleinschalige Zorg (KKZ). Je geeft vooral concrete adviezen en weet onze klanten te motiveren.

Een essentieel onderdeel van je werkzaamheden is het uitvoeren van nulmetingen of audits bij onze klanten. Ervaring met auditen is daarom een pré. Je werkzaamheden zijn uit te breiden met het geven van trainingen of scholingen op het gebied van zorggerelateerde onderwerpen.

Wat neem je mee?

  • Je hebt aantoonbare ervaring met het opzetten van kwaliteitssystemen, je kan diverse kwaliteitsnormen vertalen naar vooral praktische zaken.
  • Je kunt logisch nadenken en je werkt enthousiasmerend. Je bent in staat jezelf te verplaatsen in zowel de solistische jeugdhulpaanbieder als ook in de kleinschalige woonsetting met meerdere locaties.
  • Je hebt kennis van actuele wet- en regelgeving welke impact hebben op de kwaliteit van zorg binnen de Jeugdwet, Wmo, Wlz en/of ggz. Je signaleert wijzigende wet- en regelgeving en draagt er mede zorg voor dat deze wijzigingen bekend worden bij collega’s en zorgaanbieders.
  • Je krijgt te maken met een breed scala aan onderwerpen (bijvoorbeeld AVG, zorgplannen, leren van incidenten, Wet zorg en dwang, medicatieveiligheid) en draagt je steentje bij aan onze kennis en expertise.
  • Je hebt een opleiding tot auditor gevolgd (IRCA) of bent bereid deze te volgen én je hebt aantoonbare ervaring met het auditen van kwaliteitssystemen.
  • Je bent in staat je eigen agenda te plannen en deze aan te laten sluiten bij wat overeengekomen is met de klant. Daar waar nodig weet je bij klanten knelpunten, zorgen of belangrijke ontwikkelingen te signaleren.
  • Je levert een bijdrage aan het continu verbeteren van de dienstverlening van Bureau Lagro en signaleert kansen, mogelijkheden en/of zwaktes en bedreigingen.
  • Je draagt bij aan het (verder) implementeren van ons eigen kwaliteitssysteem (ISO 9001:2015) en het door ons ontwikkelde Kwaliteitssysteem voor Kleinschalige Zorg.

Je verricht je werkzaamheden op kantoor in Groningen, maar je bent vaker nog werkzaam op locatie van de klant. Een rijbewijs en auto is een absolute must. In tijden van corona werk je vanuit huis via ZOOM of Teams.

Wie zijn wij?

Wij zijn een dynamisch organisatieadviesbureau en hechten groot belang aan tact, creativiteit, positiviteit, zelfstandigheid en een zelfreflecterend en relativerend vermogen. In de korte lijnen met onze klanten zijn onze kernwaarden altijd vertrouwen, integer en transparant, gedreven en proactief, waarbij we werken op basis van samenwerking en participatie. We hebben verder professionaliseren hoog in het vaandel, van onszelf en van de klant en eigen regie en ondernemerschap staan voorop. Zo weten we altijd aan te sluiten en af te stemmen op de wensen en behoeften van de klant.

Wat bieden wij?

Bureau Lagro is een gezond groeiend adviesbureau met een informele werksfeer en enthousiaste, open collega’s. We bieden een dienstverband van bij voorkeur 24 tot maximaal 32 uur, met een op kennis en ervaring gebaseerd salaris (richtlijn € 3.111 – € 4.221 op basis van 36 uur) en goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een laptop en een iPhone. Je mag rekenen op voldoende mogelijkheden om je te ontwikkelen en tot het volgen van opleidingen.

Sollicitatie

Aansluiting op bovenstaande functie dient te blijken uit motivering in een brief én een CV. Deze kan je sturen aan andrea.lagro@bureaulagro.nl tot uiterlijk 20 juni aanstaande.

Wil je meer informatie? Dan kan je bellen met Alex Visser (adviseur en coördinator kwaliteit) op (06) 21 36 30 52 of Andrea Lagro (directeur), (06) 25 51 38 51.

De sollicitatiegesprekken vinden plaats op 28 of 29 juni, via ZOOM of live, mede afhankelijk van de dan geldende coronamaatregelen.

Jeugd Expertisenetwerk (JENN)

In heel Nederland gaan nieuwe bovenregionale expertisenetwerken Jeugd aan de slag om ervoor te zorgen dat jongeren op tijd de hulp krijgen die ze nodig hebben. Het gaat specifiek om zéér kwetsbare (gezinnen met) kinderen en jongeren tot 23 jaar die meerdere en complexe problemen hebben of problemen die weinig voorkomen – en die nu vastlopen in de zorg.

De gemeente Groningen coördineert voor Groningen, Friesland en Drenthe de opdracht om te komen tot een netwerk dat bijdraagt aan de doelstelling ‘Geen kinderen tussen wal en schip: 0 zoekende jeugdigen, ouders en professionals met een vraag naar expertise en passende zorg’’. Het Jeugd Expertisenetwerk Noord-Nederland krijgt daar de komende jaren budget voor.

Eind augustus is het project Expertisenetwerk Specialistische Jeugdhulp Noord-Nederland van start gegaan. Bureau Lagro is als onderdeel van het JENN vertegenwoordiger van de kleinschalige zorg in Noord-Nederland. Meer informatie op www.jennoord.nl of Andrea Lagro.

Vacature twee adviseurs kwaliteit 24-32 uur

Overtuigd van de kracht van kleinschalige zorg, ondersteunt Bureau Lagro een honderdtal professionele kleinschalige zorgaanbieders in Noord Nederland, variërend van ambulante begeleiding t/m kleinschalige wooninitiatieven. Onze klanten leveren zorg met name binnen de Jeugdwet en de Wmo, maar ook uit de Wlz. We ondersteunen bij het opzetten, implementeren (en doorontwikkelen) van kwaliteitssystemen, in de voorbereiding op certificeringstrajecten (HKZ of ISO) en bij aanbestedingsprocedures. Daarnaast ontzorgen we aanbieders bij het daaruit voortkomende berichtenverkeer tussen gemeenten, zorgkantoren en zorgaanbieders.

Dit alles doen wij vanuit onze inmiddels vastgeroeste missie om de kleinschalige zorg in een nog immer veranderend zorglandschap op de kaart te zetten en te houden.

Bureau Lagro is per direct op zoek naar twee zelfstandige, enthousiaste, gedreven, ondernemende en scherpzinnige adviseurs: een opvolger voor een collega die ons per 1 april gaat verlaten én een adviseur ter uitbreiding van ons team. Bij beide vacatures gaat het om een functie van 24 tot 32 uur.

Wij zijn in elk geval op zoek naar een collega met de volgende eigenschappen:

  • Je hebt feeling met de kleinschalige zorg en je onderschrijft onze missie.
  • Je bent in staat om zelfstandig te werken en pleegt overleg waar nodig.
  • Je bent proactief en communicatief – zowel mondeling als schriftelijk – vaardig, je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord én geschrift.
  • Je hebt analytische vaardigheden en je hebt een helicopterview zonder dat je de details uit het oog verliest.
  • Je hebt overtuigingskracht, je bent integer, je zegt wat je doet en je doet wat je zegt.
  • Je hebt een gezonde dosis daadkracht en bent flexibel. Wij bieden diezelfde flexibiliteit.

Verder is de klik tussen jou en ons team cruciaal.

Adviseur Kwaliteit

Als adviseur heb je een afgeronde Hbo-opleiding of aantoonbaar Hbo werk- en denkniveau. (Eerdere) ervaring in of met de zorg is een absolute must. Hierdoor kan je je verplaatsen in de aanbieder en ken je de praktische kant van het werk. Je weet waar knelpunten kunnen liggen op het gebied van uitvoering van de zorg. Uiteraard ben je op de hoogte van wet- en regelgeving. Door kennis en kunde creëer je draagkracht als je adviezen uitbrengt.

Wat ga je doen?

Je adviseert kleinschalige zorgaanbieders in Noord-Nederland in het implementeren van een kwaliteitssysteem (van beleid en organisatie tot primaire en ondersteunende processen). Dit betreft over het algemeen HKZ Kleine Organisaties, HKZ Zorg en Welzijn, ISO 9001:2015 en NEN-EN-15224, of ons eigen Kwaliteitssysteem Kleinschalige Zorg (KKZ). Je geeft vooral concrete adviezen en weet de zorgaanbieder te motiveren.

Een essentieel onderdeel van je werkzaamheden is het uitvoeren van nulmetingen of audits bij onze klanten. Je werkzaamheden zijn uit te breiden met het geven van trainingen of scholingen op het gebied van zorg gerelateerde onderwerpen.

Wat neem je mee?

  • Je hebt aantoonbare ervaring met het opzetten van kwaliteitssystemen, je kan diverse kwaliteitsnormen vertalen naar vooral praktische zaken.
  • Je kunt logisch nadenken en je werkt enthousiasmerend. Je bent in staat jezelf te verplaatsen in zowel de solistische jeugdhulpaanbieder als ook in de kleinschalige woonsetting met meerdere locaties.
  • Je hebt kennis van actuele wet- en regelgeving welke impact hebben op de kwaliteit van zorg binnen de Jeugdwet, Wmo, Wlz en/of ggz. Je signaleert wijzigende wet- en regelgeving en draagt er mede zorg voor dat deze wijzigingen bekend worden bij collega’s en zorgaanbieders.
  • Je krijgt te maken met een breed scala aan onderwerpen (bijvoorbeeld AVG, zorgplannen, leren van incidenten, Wet zorg en dwang, medicatieveiligheid) en draagt je steentje bij aan onze kennis en expertise.
  • Je hebt een opleiding tot auditor gevolgd (IRCA) of bent bereid deze te volgen én je hebt aantoonbare ervaring met het auditen van kwaliteitssystemen.
  • Je bent in staat je eigen agenda te plannen en deze aan te laten sluiten bij wat overeengekomen is met de klant. Daar waar nodig weet je bij klanten knelpunten, zorgen of belangrijke ontwikkelingen te signaleren.
  • Je levert een bijdrage aan het continu verbeteren van de dienstverlening van Bureau Lagro en signaleert kansen, mogelijkheden en/of zwaktes en bedreigingen.
  • Je draagt bij aan het (verder) implementeren van ons eigen kwaliteitssysteem (ISO 9001:2015) en het door ons ontwikkelde Kwaliteitssysteem voor Kleinschalige Zorg.

Je verricht je werkzaamheden op kantoor in Groningen, maar je bent vaker nog werkzaam op locatie van de klant. Een rijbewijs en auto is een absolute must. In tijden van corona werk je vanuit huis via ZOOM of Teams.

Wie zijn wij?

Wij zijn een dynamisch organisatieadviesbureau en hechten groot belang aan tact, creativiteit, positiviteit, zelfstandigheid en een zelfreflecterend en relativerend vermogen. In de korte lijnen met onze klanten zijn onze kernwaarden altijd vertrouwen, integer en transparant, gedreven en proactief, waarbij we werken op basis van samenwerking en participatie. Verder hebben we professionaliseren hoog in het vaandel, van onszelf en van de klant. Eigen regie en ondernemerschap van de klant, en van onszelf, staan voorop. Zo weten we altijd aan te sluiten en af te stemmen op de wensen en behoeften van de klant.

Wat bieden wij?

Bureau Lagro is een gezond groeiend adviesbureau met een informele werksfeer en enthousiaste, open collega’s. Afhankelijk van de constructie en invulling is een dienstverband mogelijk van tenminste 24 tot 32 uur, met een op kennis en ervaring gebaseerd salaris (richtlijn € 3.111 – € 4.221) en goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een laptop en een iPhone. Je mag rekenen op voldoende mogelijkheden om je te ontwikkelen en tot het volgen van opleidingen.

Sollicitatie

Aansluiting op bovenstaande functie dient te blijken uit motivering in een brief én een CV. Deze kan je sturen aan andrea.lagro@bureaulagro.nl tot uiterlijk 5 maart aanstaande.

Wil je meer informatie? Dan kan je bellen met Alex Visser van 22 t/m 25 februari tussen 9.00 en 12.30 uur, (06) 21 36 30 52 of op 1 en 2 maart ’s middags of woensdagochtend 3 maart met Andrea Lagro (06) 25 51 38 51.

De sollicitatiegesprekken vinden plaats op 10 of 12 maart, via ZOOM of live, mede afhankelijk van de dan geldende coronamaatregelen.