Klanttevredenheidsonderzoek

๐—ญ๐—ผ๐—ฟ๐—ด๐—ฎ๐—ฎ๐—ป๐—ฏ๐—ถ๐—ฒ๐—ฑ๐—ฒ๐—ฟ๐˜€ ๐—ด๐—ฒ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ป ๐—•๐˜‚๐—ฟ๐—ฒ๐—ฎ๐˜‚ ๐—Ÿ๐—ฎ๐—ด๐—ฟ๐—ผ ๐—ฒ๐—ฒ๐—ป ๐Ÿต ๐˜ƒ๐—ผ๐—ผ๐—ฟ ๐˜€๐—ฎ๐—บ๐—ฒ๐—ป๐˜„๐—ฒ๐—ฟ๐—ธ๐—ถ๐—ป๐—ด ๐—ฒ๐—ป ๐—ผ๐—ป๐—ฑ๐—ฒ๐—ฟ๐˜€๐˜๐—ฒ๐˜‚๐—ป๐—ถ๐—ป๐—ด!

In september 2025 voerden wij een klanttevredenheidsonderzoek uit onder zorgaanbieders die wij dit jaar hebben ondersteund bij het inrichten van hun kwaliteitsmanagementsysteem en het behalen van hun eerste kwaliteitscertificaat.

De resultaten laten zien dat deze zorgaanbieders zeer tevreden zijn over de samenwerking met Bureau Lagro. Zorgaanbieders geven aan vooral de persoonlijke en betrokken aanpak van onze kwaliteitsadviseurs te waarderen. In hun reacties omschrijven zij de begeleiding als praktisch, deskundig en oplossingsgericht, met veel oog voor wat in de dagelijkse praktijk echt werkt. Volgens de zorgaanbieders heeft onze ondersteuning niet alleen geleid tot het behalen van hun certificering, maar ook tot meer professionalisering, structuur en duurzame groei binnen hun organisatie.

Ook werd het kwaliteitssysteem als grote meerwaarde benoemd. Het biedt houvast, helpt voldoen aan wet- en regelgeving en versterkt de positie van organisaties in hun ontwikkeling.

Wij zijn trots op deze mooie resultaten en dankbaar voor de open en eerlijke feedback van onze klanten. Samen blijven we werken aan kwaliteit, ontwikkeling en vertrouwen in de zorg!