Keurmerk Kleinschalige Zorg

Voor de kleinschalige zorgaanbieders heeft Bureau Lagro op basis van wet- en regelgeving en eisen van gemeenten en inkooporganisaties uit Noord-Nederland, een kwaliteitssysteem ontwikkeld.

Keurmerk Kleinschalige Zorg

Voor de kleinschalige zorgaanbieders heeft Bureau Lagro op basis van wet- en regelgeving en eisen van gemeenten en inkooporganisaties uit Noord-Nederland een kwaliteitssysteem ontwikkeld, het Keurmerk Kleinschalige Zorg.

Het Keurmerk Kleinschalige Zorg is gericht op kwaliteitsverbetering en het voldoen aan de vigerende wet- en regelgeving en gestelde eisen.

Het Keurmerk Kleinschalige Zorg is gebaseerd op de norm:
• HKZ Kleine Organisaties (versie 2021);
• de eisen en kwaliteitskaders die door gemeentes in Noord-Nederland worden gehanteerd.

Onder kleine zorgaanbieders wordt verstaan:
• solistische zorgaanbieders;
• zorgaanbieders met maximaal 10 zorgverleners.

Deze zorgaanbieders bieden ambulante begeleiding, dagbesteding of andere vormen van zorg binnen de Jeugdwet, Wet maatschappelijke ondersteuning en/of Wet langdurige zorg. Uitgesloten van het Keurmerk Kleinschalige Zorg zijn aanbieders waar cliënten verblijven (wonen en logeren).

Het Keurmerk Kleinschalige Zorg kent een certificatiecyclus van een jaar met inachtneming van de volgende voorwaarden:
• het certificaat wordt afgegeven voor een jaar;
• het certificaat gaat in op de dag dat de eerste audit van de cyclus heeft plaatsgevonden;
• jaarlijks vindt er een audit plaats op locatie van de aanbieder.

Voor meer informatie over het Keurmerk Kleinschalige Zorg of de inhoud van de norm kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen. 

De onderstaande organisaties zijn in het bezit van het Keurmerk Kleinschalige Zorg.

Waarom Bureau Lagro?

Bij Bureau Lagro streven we ernaar om een langdurige en vruchtbare samenwerking met onze klanten op te bouwen. Wij luisteren naar jouw wensen, denken met jou mee en bieden oplossingen die aansluiten bij jouw specifieke situatie. Je kunt altijd vertrouwen op onze professionaliteit, betrokkenheid en deskundigheid.

Bij Bureau Lagro staat persoonlijk contact met klanten centraal. Wij geloven dat een goede relatie met onze klanten essentieel is voor het bieden van de beste dienstverlening. Daarom hechten wij veel waarde aan het opbouwen van een vertrouwensband en het goed begrijpen van de wensen en behoeften van onze klanten.

Onze grootste toegevoegde waarde is dat wij kennis hebben van de gehele keten en ons grote nog immer groeiende netwerk van verwijzers, gemeenten (van backoffice en beleidsadviseurs tot inkooporganisaties), grote zorginstellingen en kleinschalige zorgaanbieders.

Integer en transparant, gedreven en proactief zijn bij ons de kernwaarden van ons hele handelen. Deze vormen de basis van onze samenwerking binnen de gehele keten van klanten en partners waar we mee te maken hebben. Vertrouwen is het toverwoord. 

Meer te weten komen?

Je kan vrijblijvend contact met ons opnemen!